کار و فناوری تولمات

کار و فناوری تولمات

وبلاگ اختصاصی درس کار و فناوری منطقه تولمات - گیلان
کار و فناوری تولمات

کار و فناوری تولمات

وبلاگ اختصاصی درس کار و فناوری منطقه تولمات - گیلان

آموزش متحرک سازی تصاویر

یکی از راه های نمایش عکس در وبلاگها و یا سایتها، پخش آن به صورت متحرک است.( چنانکه در قسمتهای مختلف این وبلاگ مشاهده می نمایید). بنا به درخواست بعضی از همکاران نحوه متحرک سازی تصاویر جهت نمایش را، به صورت آموزش تصویری pdf و فیلم آماده کرده ایم که امیدوارم مورد استفاده شما همکاران و بازدید کنندگان محترم قرار گیرد. 

لینک دانلود PDF                                  لینک دانلود فیلم  





برگزاری نمایشگاه

نمایشگاهی از دست ساخته های دانش آموزان پایه هفتم و هشتم آموزشگاه شهید رهبر ابراهیمی مرجغل (تولمات) به مناسبت دهه مبارک فجر و نیز جهت انتخاب برای جشنواره نوجوان خوارزمی در تاریخ 93/11/19 در دبیرستان پروفسور حسابی برگزار شد.

آموزش کار با نرم افزار photo collage max

آموزش کار با نرم افزار photo collage max ;i به صورت پاور پوینت توسط یکی از همکاران تهیه شده و در پایگاه کیفیت بخشی ارائه شده را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید.


لینک دانلود

pps

ppsx

احادیث کار آفرینی

پاورپوینت احادیث و روایات ائمه معصومین در مورد کارآفرینی را می توانید از اینجا دانلود کنید.

آموزش کار با نرم افزار word

پاورپوینت آموزش کار با نرم افزار مستند سازی word  همراه با کاربرد کلیدهای ترکیبی در این نرم افزار را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید.

لینک دانلود PPs


لینک دانلود PPSX

برگرفته از پایگاه کیفیت بخشی

برگزاری کارگاه آموزشی در شهرستان شفت

کارگاه آموزشی نحوه نصب و کار با نرم افزارهای پودمان شهروند الکترونیک 2 کتاب کار و فناوری پایه هشتم در روز پنج شنبه مورخه 93/11/9 در آموزشگاه شهدای گمنام شهرستان شفت برگزار گردید.