کار و فناوری تولمات

کار و فناوری تولمات

وبلاگ اختصاصی درس کار و فناوری منطقه تولمات - گیلان
کار و فناوری تولمات

کار و فناوری تولمات

وبلاگ اختصاصی درس کار و فناوری منطقه تولمات - گیلان

وبینار کشوری جشنواره نوآوری در فرآیندآموزش و یادگیری ویژه دبیران در دبیرخانه کشوری زبان متوسطه اول استان گیلان

اسامی شرکت کنندگان دروبینارتبیین شیوه نامه جشنواره نوآوری بر فرآیند آموزش و یادگیری دبیرخانه زبان انگلیسی استان گیلان در تاریخ 4 اردیبهشت ماه 1402

نظرات 8 + ارسال نظر
سمانه دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 ساعت 21:22

سلام اقای خاقانی خوبید خسته نباشید با تشکر از شما و برنامه این ساعت وبینار رو تشکیل دادین خانم دکتر صحبت میکردن من در وبینار شرکت کردم حتی ضبط شده بودم ولی اینترنتم رفت برای ثبت زمان از دست دادم خواستم ببینم شما لطف می کنید از این همه پانصد و نا ششصد شرکت کننده منم بودم به منم لطف کنید گواهی حضور بدین بخدا اگر نبودم نمیگفتم بخاطر قطعی این گواهی از دست بدم در اداب هم پیام نوشتم من برای ثبت حضور از شما خواهش میکنم برای من این لطف کنید بشه ثبت بزنم یا مشخصات بدم به شما

سلام شب بخیر
مشخصات خودتان را برای من بفرستید تا بررسی و صادر کنم
نام و نام خانوادگی، نام استان و منطقه؛ کد پرسنلی

هاجر احمدی دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 ساعت 19:55

نوآوری در تدریس ایجاد کار خلاقانه و مشارکت دانش آموزان و ایجاد ابتکار و روش نوین در الگوی تدریس

فاطمه بلدی دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 ساعت 19:51

خداقوت استاد بزرگوار جلسه عالی بود

سلام شب بخیر
خیلی مممنونم
ان شا الله مفید واقع شده باشه

افشین علیپور دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 ساعت 19:42

کلاس خوبی بود

سلام شب بخیر
ان شا الله

زهرا فرهادپور دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 ساعت 19:38

با سلام و تشکر از وبینار

سلام و شب بخیر
خیلی ممنونم

مینا نادری نسب دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 ساعت 19:37

سلام عالی

لیلا عبادی دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 ساعت 19:35

بسیارعالی ومفید.
برای مرحله استانی تاکی باید گروهها مشخص شوند

سلام و شب بخیر
در شیوه نامه نوشته
تا آخر اردیبهشت ماه فرصت ثبت نام هست

راضیه افضلی دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 ساعت 19:32 https://kft.blogsky.com/

عالی بود

سلام
ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.