کار و فناوری تولمات

کار و فناوری تولمات

وبلاگ اختصاصی درس کار و فناوری منطقه تولمات - گیلان
کار و فناوری تولمات

کار و فناوری تولمات

وبلاگ اختصاصی درس کار و فناوری منطقه تولمات - گیلان

یک ابتکار جالب: جمعه بازار دانش آموزان گیلان

با همت کارشناسان آموزش و پرورش  و همکاری دبیران کار و فناوری، مدیران مدارس متوسطه اول استان گیلان اولین جمعه بازار دانش آموزان متوسطه اول استان گیلان در محل پیاده رو فرهنگی شهرداری رشت در مورخه 96/2/8 برگزار شد.

در این بازار بسیار جالب و با شکوه، دانش آموزان منتخب استان محصولات تولیدی و بومی خود را به نمایش گذاشته و به فروش رساندند.از نکات بسیار ارزنده این بازار، صدور پروانه کسب برای غرفه داران(دانش آموزان) و صدور برگه قرعه کشی به جای فاکتور فروش  به مشتریان و ... بود. گفتنی است که با توجه به تبلیغات صورت گرفته، عده بیشماری از مردم استان اقدام به بازدید و خرید مایحتاج خود از این بازار دانش آموزی نمودند. تحویل غرفه ها به گروه های سه نفره و تزیین آن توسط خود دانش آموزان از دیکر نکات مهم این بازارچه به شمار می رود.

اطلاعیه برگزاری جلسات داوری استانی فیلمهای بازارچه کار آفرینی

داوری استانی جشنواره نوجوان خوارزمی محور بازارچه کارآفرینی  درس کار و فناوری در طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخه 13 و 14 اردیبهشت ماه 1396 در محل گروههای آموزشی استان گیلان برگزار می شود. بدیهی است نفر برتر این جشنواره به نمایندگی از استان گیلان به دبیرخانه کشوری بازارچه کارافرینی واقع در استان خراسان رضوی معرفی می گردد.

قابل توجه تمامی سرگروه های گرامی درس کار و فناوری استان گیلان

با توجه به تشکیل کلاس ضمن خدمت درس پژوهی در اواخر سال گذشته و برگزاری جلسات داوری استانی جشنواره نوجوان خوارزمی محورهای بازارچه و دست سازه ها درطی دو هفته آینده جلسه دوم استانی سرگروهها در اردیبهشت 1396 برگزار نمی گردد.

لذا تمامی سرگروه های حداکثر تا روز 20 اردیبهشت ماه فرصت دارند مستندات و عملکرد مربوط به منطقه خود را به گروههای آموزشی استان ارسال نمایند. ارزیابی عملکرد سرگروه ها در روز 27 اردیبهشت ماه سال 1396 صورت می گیرد.