کار و فناوری تولمات

کار و فناوری تولمات

وبلاگ اختصاصی درس کار و فناوری منطقه تولمات - گیلان
کار و فناوری تولمات

کار و فناوری تولمات

وبلاگ اختصاصی درس کار و فناوری منطقه تولمات - گیلان

لینک شرکت کنندگان در وبینار استانی معلمان چند مهارتی گروه درسی کار و فناوری استان گیلان (24 دی ماه 1401)

لینک شرکت کنندگان در وبینار استانی معلمان چند مهارتی گروه درسی کار و فناوری استان گیلان (25دی ماه 1401)
لینک شرکت کنندگان در وبینار استانی معلمان چند مهارتی گروه درسی کار و فناوری استان گیلان (27دی ماه 1401)

نظرات 7 + ارسال نظر
طاهره محمدی یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 18:01 http://mohamaditahereh204@gmail.com

ارتقای سطح علمی

با سلام/ خسته نباشید.
سیده مریم هاشمی جغالو از شهرستان میاندوآب از استان آذربایجان غربی با پرسنلی 56259564 دروبینارشرکت کردم بسیارعالی بود.

سلام وقت بخیر
خواهش میکنم
ثبت شد

با سلام وعرض ادب. بنده دروبینارشرکت کردم ولی حضور و غیاب نتوانستم مشخصات ثبت کنم لطفا راهنمایی کنید. بی نهایت ممنونم.

باسلام و عرض ادب و احترام.
بنده در وبینار شرکت کردم ولی نتوانستم دراین ثبتنام مشخصات ثبت کنم لطفا اقدامات لازم را مبذول بفرمایید.متشکرم

باسلام وعرض ادب. با تلاش،بسیار که وارد وبینار شدم ولی متاسفانه نتوانستم درفرم ثبتنام مشخصات بنویسم بسته شده بود لطفا اقدامات لازم را مبذول بفرمایید متشکرم.

عالی بود

نسرین عزتخواه باستانی شنبه 24 دی 1401 ساعت 17:39

ممنون از زحمات شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.